ترکمن سسی - فرمانده انتظامی گلستان گفت: خبرنگاران، ناظران شجاع و نقشآفرین در حفظ امنیت و اقتدار کشور هستند. سردار دادگر، از تلاشهای بیوقفه خبرنگاران تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصاد گلستان، سردار محمد سعید فاضل دادگر، در آئین تکریم و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، با یادآوری فداکاریهای شهدای جنگ تحمیلی و خبرنگاران شهید، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان شاهدان زنده وقایع، مأموریت خطیری بر دوش دارند که باید با صداقت و شجاعت به آن عمل کنند.
فرمانده انتظامی گلستان، خاطرنشان کرد: امروز پلیس با انجام بیش از ۷۰۰ ماموریت روزانه، نقش اساسی در حفظ نظم و امنیت دارد و بدون تلاش مستمر نیروهای انتظامی، کوچکترین حادثهای میتواند به بحران بزرگ تبدیل شود.
سردار فاضل دادگر، بر اهمیت همدلی و تعامل میان رسانهها و نیروهای انتظامی تأکید کرد و گفت: در دوران پیچیده فناوری و جنگ نرم، اطلاعرسانی دقیق و مسئولانه، کلید مقابله با نفوذ دشمنان و حفظ اتحاد ملی است.
وی، در پایان ضمن تشکر از همکاریهای رسانهای و زحمات خبرنگاران، از آنان خواست با نگاه حرفهای و اخلاقمدارانه به رسالت خود ادامه دهند تا امنیت و توسعه استان گلستان بیش از پیش تضمین شود.
سونا جرجانی
خبرنگار اقتصاد گلستان





- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای اسلامی منتشر نمیشود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال میشود.