ترکمن سسی - عبدالرضا نظری - مسیر جاده بین دو روستای خیوه لی و قره بلاغ، با پایان کار آسفالت و بهره برداری از آن ، کوتاه تر شد. مسیر ۲۰ کیلومتری به ۸ کیلومتر رسید.
به گزارش روز شنبه خبرنگار ترکمن سسی، سه و نیم کیلومتر باقی مانده این مسیر که مربوط به حوزه استحفاظی راهداری و حمل و نقل جاده ای آق قلا بود تکمیل و بهره برداری از این جاده هفته پیش آغاز شد.
پیش تر اهالی منطقه این مسیر را در ۲۰ کیلومتر طی می کردند اما با اتمام آسفالت این مسیر، مسافت به ۸ کیلومتر کاهش یافت.
بنابه اظهار اهالی این منطقه ، پیگیری نمایندگان مردم، عبدالغفور امان زاده و رحمت الله نوروزی و عادل مصدقی مدیرکل راهداری گلستان در تحقق این مهم، شایسته قدردانی است.
اهالی چندین روستای اطراف از جمله قره بلاغ، شاغال دفه، کوزه لی، خیوه لی، گری دوجی و مسافران از این مسیر تردد می کنند. از مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای انتظار است برای ایمنی تردد، خط کشی و نصب تابلوهای ترافیکی بویژه در نقاط پرخطر در این محور را انجام دهند.
گزارش از عبدالرضا نظری
خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی





- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای اسلامی منتشر نمیشود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال میشود.