c_300_250_16777215_10_images_photo_2026-06-27_21-24-22.jpg

 

 

ترکمن سسی - عبدالرضا نظری - مسیر جاده بین دو روستای خیوه لی و قره بلاغ، با پایان کار آسفالت و بهره برداری از آن ، کوتاه تر شد. مسیر ۲۰ کیلومتری به ۸ کیلومتر رسید.

 

به گزارش روز شنبه خبرنگار ترکمن سسی، سه و نیم کیلومتر باقی مانده این مسیر که مربوط به حوزه استحفاظی راهداری و حمل و نقل جاده ای آق قلا بود تکمیل و بهره برداری از این جاده هفته پیش آغاز شد.

پیش تر اهالی منطقه این مسیر را در ۲۰ کیلومتر طی می کردند اما با اتمام آسفالت این مسیر، مسافت به ۸ کیلومتر کاهش یافت.

بنابه اظهار اهالی این منطقه ، پیگیری نمایندگان مردم، عبدالغفور امان زاده و رحمت الله نوروزی و عادل مصدقی مدیرکل راهداری گلستان در تحقق این مهم، شایسته قدردانی است.

اهالی چندین روستای اطراف از جمله قره بلاغ، شاغال دفه، کوزه لی، خیوه لی، گری دوجی و مسافران از این مسیر تردد می کنند. از مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای انتظار است برای ایمنی تردد، خط کشی و نصب تابلوهای ترافیکی بویژه در نقاط پرخطر در این محور را انجام دهند.

گزارش از عبدالرضا نظری
خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

 

نوین وب گستر